Hát nagyon régen nem jelentkeztem. Dehát kérem nagyon elfoglalt lettem .:-) Az isi egyébként szuper, nagyon szeretek járni. Lankadatlan a lelkesedésem.:-))) Tele vagyok pirospontokkal, ma megszámoljuk anyával mennyit gyűjtöttem de tuti 10 felett járok. :-)

A tanitónénik nagyon aranyosak, és már van 4 barátom is. Az Ákos, a Ricsi, a Bene.......és a negyediknek nem tudom még a nevét.( :-))

Na de tegnap majdnem becsúszott az első feketepont is. Megrugtam valakit.......:-(( DE NEM DIREKT VOLT. Anya szomoru is volt, de este megigértem neki hogy nagyon jó leszek, hogy visszakapjam a tájékoztatómat. (ebbe irják a feketepontot, ha valaki közel áll hozzá akkor elveszik a tájékoztatóját). Egész évbe nem akarok feketét kapni. Persze én sose akarok rossz lenni....

Egyébként a mult hétvégén ismét voltunk vidámparkba, a Lilivel és a Balázzsal. ÉÉÉééééés..........felültem a Lilivel a zuhanótoronyba.:-))))))))))) Imádtuk!! Le se akartunk szállni róla. Mikor 5-ször ültünk fel anyáék már kicsit unták hogy liftezik a gyomruk én meg csak kiabáltam hogy: LÉKET KAPTAM!! :-DD

Mondom anyának tegye fel a képeket este, mert még az évnyitós képekkel is el vagyunk maradva.  És persze a fogatlan képeimmel ugyanis végre kiesett az egyik első fogam ami miatt már enni is alig tudtam. Minden kanál után a helyére kellett igazítani. Aztán anya adott egy almát ( :-D) és persze ahogy beleharaptam ki is pottyant. ( Persze este 9-kor esett ki igy a fogtündérnek éjszaka kellett beszerző körútra indulnia.)

A bejegyzés trackback címe:

https://danillo.blog.hu/api/trackback/id/tr19649708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása