danesz 2008.06.23. 08:51

Beindult a nyár

Csuda klassz dolog történt! Anya pénteken árulta el hogy a héten mehetek újra a tornatáborba. Tavaly is voltam és alig vártam hogy idén nyáron is mehessek. Egy csomó gyerekkel összebarátkoztam tavaly is, és persze a Lili a is ott volt. Ebbe a táborba főként gumiasztalozunk, de minden féle más dolgot is tanulunk. Szeretnék szeptembertől évközbe is gumiasztal edzésre járni, de ezt még anyával meg kell diskurálnunk. Szóval mától egy hétig élménybeszámolót tartok.:-)))

A hétvégét a strandon töltöttük. Annyira meleg volt hogy csak a vízbe éreztem jól magam. Vasárnap jöttek az Erikék, és találkoztam egy-két ovistársammal is, így nem a szüleimen lógtam egész nap. :-)) Sőt.....örültek ha megtaláltak. :-))

A nyáron egyébként leadtam az igényemet hogy milyen táborokba szeretnék menni. A lista így szól:

  • tornatábor
  • állatkeri tábor
  • úszótábor
  • gokarttábor

Anya szerint ebből engednem kell mert maximum kettőbe mehetek csak. De hát hogyan tudnék én választani?? Mindegyik annyira jóóó. Ja és persze anyáékkal is el akarok menni nyaralni. Miért nem lehet mindet?? Hol itt az igazság????

Na de majd csak megegyezünk valahogy.

A bejegyzés trackback címe:

https://danillo.blog.hu/api/trackback/id/tr84534605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása