mesterve 2009.05.25. 09:07

Már csak 3 hét..

...van hátra az iskolából. Te jó ég!!!!!! Iszonyú gyorsan elmelt. Nemsokára másodikos fiam lesz :-O
A nyári szünet egyelőre kész rejtély. Az oviban csak 1 hónap szünet volt, azt is nehéz volt megoldani, de hogy most mit csinálunk 2 és fél hónapig????
Lesz ez a franciatábor júliusban. Ottalvós!!! :-O  Az hogy kicsit aggódok miatta az nem kifejezés. De többen is mennek az osztályból és annyira szeretett volna menni. Hát legyen! Aztán még állatkerti táborba is menni szeretne mert az tavaly kimaradt.Ezt akkor augusztusra időzítenénk. Persze ez délutános tábor csak.
És ha még tudjuk finanszírozni akkor egy úszó tábor valamikor. Merthogy 3 tábor kész vagyon.

Azt hiszem részletes tervet kell készítenem!:-)) ha minden kötél szakad jön velem dolgozni. Úgyis imád irodásat játszani.:-)

Más:

Tegnap elmentünk cipőt venni neki, és rájöttem hogy ez lehetetlen feladat! az a cipő ami szerintem a mérete azt állítja hogy szoros, meg ilyen- meg- olyan. (szerintem végig se ér benne az ujja) Az egyel nagyobb méret láthatóan nagy neki, menet közben lifeg a lábán de szerinte az kényelmes.

Most megvettük neki a szerintem jót, de ma  közölte hogy nyom, és szoros! Most hülyének érzem magam hogy nem hittem el neki, hogy kényelmetlen de legutóbb amikor rá hallgattam vettünk egy olyan edzőcipőt amit azóte se hord, mert futás közben kijön a sarka is belőle.

Ki érti ezt????

A bejegyzés trackback címe:

https://danillo.blog.hu/api/trackback/id/tr281142006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása