danesz 2009.07.23. 09:45

Névnap

 

 

KAPTAM PETANQUE-OT!!!!!!!!!!!!! J
 

 

Rögtön ki is próbáltuk persze. Estig játszottunk vele a kertben. Természetesen verhetetlen voltam. :-))
Névnapozás után összecsomagoltuk a cuccomat és az összes névnapi ajándékomat és elindultunk (este fél hétkor :-S) Ugodba, merthogy én még aznap el akartam menni az Erzsi mamához. Most ott töltöm a hét további részét, és mondhatom szuper a falusi élet. :-)) Házhoz jön a fagyis, a zöldséges, a tejes,  sőt még a vegyesbolt is!!

Hétvégén jövök haza, mert szombaton elmegyek anyáékkal egy  babamozira, ahol megleshetem a kistesómat.

A bejegyzés trackback címe:

https://danillo.blog.hu/api/trackback/id/tr491262429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása