danesz 2009.07.13. 10:17

Megjöttem

Szombaton fél 6-kor érkezett Almádiba a vonatunk. Anyáék már ott vártak a pályaudvaron, és agyon ölelgettük egymást. :-) Nagyon hiányoztak, de olyan jól éreztem magam, hogy jövőre is menni szeretnék. Az időnk nem volt a legjobb, de azért 2 napot strandolni is tudtunk, egyébként pedig kirándultunk mindenfele. És képzeljétek, volt szabadprogram a városba!!! Beosztotak 1-2 hetedikest, vagy nyolcadikost minden kisseb gyerkőc mellé és egyedül bolyonghattunk, vásárolhattunk kedvünkre. Vettem anyáéknak ajándékot is, egy szép hajót, aminek nagyon örültek, majd lefényképezem.

A 4000 Ft amit kaptam rendesen elfogyott. Vettem kulcstartót magamnak, fagyit. chipset, és egy 2 LITERES SPRITE-ot. ( :-S,  :-))
Mi voltunk a legnagyobb szobába, 7-en, mint a gonoszok. A Lili szerint oltári kupi volt nálunk . Ahhoz képest a táskám nagyon rendben volt. Anya meg is dicsért. Külön volt minden szennyes cuccom, és a törölközők is. Hát igen....nagyfiú vagyok már!!! (de azért legközelebb viszek alvós plüsst , mert most nem akartam vinni, de a hetedikeseknél is volt. ezek szerint nem is olyan ciki! :-))
Egyszó mint száz, nagyon jól telt a tábor, de azért nagyon hiányoztak a szüleim.

A bejegyzés trackback címe:

https://danillo.blog.hu/api/trackback/id/tr451243028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása