.....hogy jöjjön a Jézuska. Annyira izgatott vagyok, hogy alig bírni velem. Ehhez persze az is hozzájárul, hogy holnap végre együtt díszítjük a fát anyáékkal. Eddig a Jézuska hozta a karácsonyfánkat is, de megkértem anyáékat, hogy idén vegyünk mi egyet és együtt díszítsük fel. Hát...változnak az idők!:-)

Egyébként jelentem teljesen készen állunk. Csináltam helyet a szobámban az új játékoknak. Már csak a Jézuskára várunk. :-)

 

Boldog Karácsonyt és sok-sok ajándékot kívánunk minden kedves olvasónknak! 

4 komment

Címkék: karácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://danillo.blog.hu/api/trackback/id/tr53838685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MarcipánFotó 2008.12.31. 19:50:29

Sziasztok! Nagyon boldog 2008-as évet kívánunk Nektek! :) Légyszíves jelentkezzetek gyakrabban, mert próbálnánk zugolvasni, de nincs mit. ;) Marciék

mesterve 2009.01.02. 10:30:55

Köszönjük szépen, nektek is!:-)
És próbálunk az újévben gyakrabban jelentkezni!:-)

MarcipánFotó 2009.01.05. 08:22:12

Most nézem mit írtam... Természetesen 2009-es évet! :) ;)

mesterve 2009.01.05. 09:37:37

@Leush01: hihi.....Észre sem vettük! :-)
süti beállítások módosítása