danesz 2008.12.11. 09:52

Rövid beszámoló

A nagy karácsonyi készülődésbe elhanyagoltuk kicsit ezt a blogolást mostanában.

Na röviden az elmúlt pár hétről:

  1. Pár héttel ezelött Rajmi barátomékkal a légvárvilág elnevezésű játszóházban jártunk. Hát nagyon bejött mondanom se kell, leszámítva a 45 perces sorbanállást amit azért nehezen viseltem.
     
  2. Advent első vasárnapján a városházán léptem fel a többi franciás társaságában, ahol karácsonyi francia dalokat adtunk elő. Nagyon jól sikerült, hatalmas tapsot kaptunk. Hát nem hiába, aki tud az tud.:-) Erről egyébként videó is készült, de Anya nem tudja feltölteni pedig 2 napja próbálkozik vele.
    :-S (nem adom fel, mert nagyon édesek :-))
  3. Elérkezett hozzánk is a Mikulás. Biztos megnézte az iskolai tájékoztatómat amit előző nap kaptam vissza és telis teli volt pirospontokkal, mert rengetek mindent hozott. És csak egy egész kicsi virgácsot kaptam. :-)
     
  4. Mellesleg lázasan készülök a karácsonyra. Egész nap díszítgetem a szobámat. Szárítottunk narancskarikákat és csináltunk fűzért belőle, van saját adventi koszorúm, angyalka díszem (saját készítésű), WC gurigából készített hóember és Mikulás. Szóval minden napra jut valami tennivaló. Tegnap pl. mézeskalácsot sütöttünk, elötte pedig cserép hóembert. (ez nagyon aranyos:-))

Hát nagyjából ennyi az elmúlt hetek eseményeiről. De mellesleg nekem ez a Mikulástéma felettéb gyanús!! (:-D)

Íme a cseréphóember: (bár ez nem a mienk de majd azt is feltesszük)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://danillo.blog.hu/api/trackback/id/tr12816762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása