danesz 2008.10.22. 13:40

FEKETE

Hát eljött ez a nap is. Megkaptam az első feketepontomat.:-((

Magatartás.......:-(

Alig akartam elmondani a szüleimnek. Nagyon szégyeltem magam. Úgy emlékszem azért kaptam mert megint beszélgettem az órán. Dehát ha egyszer olyan nehéz megállni hogy ne beszélgessek!!! Na mindegy. Azért most megigértem anyának , hogy nagyon odafigyelek hogy kijavítsam és ne kapjak többet. Vagyis azt igértem meg hogy megpróbálok jó lenni. ;-)

Viszont szorgalomból hatalmas pirosom van. :-))) Mindig megcsináljuk itthon a szorgalmit. Igazából már majdnem minden tantárgyból van pirospontom. Csak hát az a fránya magatartás!!! pedig nem verekszem meg ilyesmi, csak be nem áll a szám azt mondják. Meg kiabálok a folyosón. Dehát aki ismer az tudja hogy én kétszer akkora hangerővel beszélek mint bárki más.:-))

És most akkor bemutatom az osztályom, már akiket tudok:-):

  • 2 legjobb barátom van , a Bene, és a Benedek. (mindkettő Benedek csak az egyiket Benének hívjuk.) Most éppen a Bene a padtársam.
  • Aztán van még az Adrián, a Ricsi, és az Ákos, akik az osztály "fenegyerekei".
  • a többi fiúval nem igen játszom
  • és persze a lányok.........akiknek még mai napig nem tudom a nevét. Vagy csak ciki elmondani anyáéknak..:-))

A tanitónénik nagyon aranyosak. A kedvenc órám eddig a francia, az ének, a technika és a rajz. De a leginkább a francia!! Olyan jókat tanulunk....mindenfélét franciaországról, meg mondókákat, és még szinezőket is szoktunk kapni. Szóval szuper.

Aztán délutánonként járok úszni, atlétikára, sakkra, logopédushoz és gyógytornára. Logopédushoz már csak 1-2 hétig kell mennem azt mondták. Szépen pörrrrrrrgetem az R betűt. :-)))

Most pedig 10 napig szünet lesz!!!! És végre Anya is itthon lesz velem végig. :-)))))

 

 

Kellemes őszi szünetet mindenkinek!!!!!!!!

1 komment

Címkék: iskola

A bejegyzés trackback címe:

https://danillo.blog.hu/api/trackback/id/tr29726372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rajmund 2008.10.23. 11:13:32

Hát dumában viszed a primet azt tudjuk.:P De erre édcsanyád már fel volt készülve szerintem.:)))

Pussza
süti beállítások módosítása