danesz 2008.09.03. 14:43

Második nap

Tegnap mikor anya jött értem igencsak meglepődött. A másodikosokkal bandáztam az udvaron...:.-))) A saját osztálytársaimnak még nem tudom a nevét de a másodikosokkal már összebratyiztam. :-)) 

A mai nap is nagyon szuper volt. Annyira jó ez a suli!!!:-))) Kaptam megint 2 pirospontot, így már 3 van, és megint odaadtak nekünk 2 új könyvet. Mind a kettő matekos. Házi most nem volt mert a napköziben megírtuk. Az egyik pirospontot arra kaptam.:-)

És tegnap már egész nap voltam anya csak 4 után kicsivel jött értem. Addig mint már említettem a másodikosokkal fociztam és kéziztem. :-)

A héten el kell azt is döntenünk hogy mikre fogok járni az alábbi listából:

  • úszás
  • foci
  • kézi
  • sakk

Az úszás az biztos. A többit még nem tudom. Sakkra is szeretnék menni, mert imádok sakkozni. Bár még nem igazán értem a szabályokat , de hát az kit izgat. :-))

A foci és a kézi vita tárgya. Igazából én se tudom melyikre mennék szívesebben.

Na este még jövök a képekkel.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://danillo.blog.hu/api/trackback/id/tr34646553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása