danesz 2008.09.02. 09:52

Első nap

Nagyon nagy nap volt a tegnapi. Sőt az az elötti is. Vasárnap megvolt az évnyitó.Nagyon izgultam....:-) Én álltam a legelső sorban az osztályomból, mert a Kriszti néni (ő a tanítónénim) rögtön megragadta a mancsom és előre állított. :-))

Holnap feltesszük a képeket is , még szerkesztés alatt állnak.:-)

Évnyitó utánn a Liliékkel elindultunk fagyizni, ehhez körbe kellett járnunk az egész várost mert este 7-kor egy fagyizó se volt nyitva a belvárosba. Végül a Kokót találtuk nyitva így ott egy fagyival ünnepeltük meg hogy végre iskolás lettem.

Este az izgalomtól alig tudtam elaludni! Össze készítettük szépen az iskolatáskámat, kifaragtuk a ceruzákat, és már este kikészítettük milyen ruhát veszek majd fel.:-)) Percenként elmondtam, hogy: "Nem hiszem el ,hogy iskolás lettem. :-)))"

Hétfő reggel aztán elindultunk az osztályban már jó sok gyerek várt. Az elején olyan zavarba voltam hogy nem szóltam senkihez egy szót se.:-). A szünetbe aztán találkoztam a Petivel és a Bobóval igy velük játszottam. (velük együtt jártam oviba, de most más osztályba járnak). Megkaptam az első piros pontomat is mert egy faliórát kellett rajzolnom és nagyon szép lett.  Megkaptunk az olvasókönyvünket, és a számolós füzetet, a többit majd később apránként.

Jaaa!!  És van ám házifeladat is!!! :-))Egy almát kell rajzolni, és elvinni egy plüssjátékunkat, és a tornacuccot. Ebbe egyelőre a legnagyobb feladat az, hogy el ne felejtsük mit is kell vinni. Persze az elején ezzel nem hiszem hogy gond lenne.

Aztán ott is ebédeltünk, egyedül kellett a tálcánkat elvinni az asztalig. Na itt kicsit aggódtam, de szerencsére nem borult a nyakamba az egész. :-))

Fél 3 körül jött értem Apa. Gyalog sétáltunk haza és én egész úton csak meséltem és meséltem. Aztán amikor hazaértünk akkor anyának meséltem.....aztán amíg ők elmentek az első szülői értekezletre addig a papának meséltem és meséltem. :-))))

Este lefekvés elött ügyesen megcsináltam a házifeladatot és egyedül összeraktam a táskámat. Nagyon jó dolog ez a suli!!!!

Már alig várom mi történik a mai nap.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://danillo.blog.hu/api/trackback/id/tr11644415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rajmund 2008.09.02. 16:16:34

Tök izgi!!!!:) Kiváncsian várjuk a beszámolókat. Pussza Neked iskolás Nagyfiú
süti beállítások módosítása