1. Megbecsülni mások munkáját:
-Ha mindenáron meg akarjátok ölni egymást, kint csináljátok! Most takarítottam fel!

2. Vallást:
-Jobb lesz ha imádkozol, hogy kijöjjön a fehér ingedből!
3. Az időutazás alapjait:
-Úgy megcsaplak, hogy jövő héten térsz magadhoz!
4. Logikát:
-Azért, mert én azt mondtam!

5. Tornamutatványokat:
-Most nézd meg, hogy néz ki itt hátul a nyakad!
6. Az ozmózis alapelemeit:
-Fogd be a szád, és edd meg a vacsorád!
7. Türelmet és kitartást:
-Addig ülsz ott, amíg a spenót el nem fogy!
8. A meterológia alapelemeit:
-Úgy néz ki a szobád, mintha egy tornádó söpört volna át rajta!
9. Irigységet:
-Ezer és ezer gyerek van a világon, akik boldogok lennének, ha ilyen nagyszerű szüleik lehetnének, mint neked!

 

(Eme gyöngyszemre egy másik blogban találtam, de nagyon megtetszett,így kölcsönvettem.)

A bejegyzés trackback címe:

https://danillo.blog.hu/api/trackback/id/tr67582040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása