danesz 2008.07.07. 22:08

Jelentés

Jelentem nem tüntem el csak a rengetek program között nem volt időnk és energiánk írni.

A múlt héten minden délután a Balcsin voltunk és még a Lili is velünk jött párszor. Balcsi után rendszerint megetetjük a kacsákat a molón, majd hazafelé bekukkantunk vagy a papához vagy a mamához. A hétvégénket pedig végre Pesten töltöttük az Ilinél, ahova Mari mama is velünk jött. Már hónapok óta nyúzom Anyáékat hogy menjünk el hozzá de csak most került rá sor. Imádok ott aludni. Szuper medencéje van!!!:-))

Szombati napunkat a Hungaroringen töltöttük amit ismét nagyon élveztünk. Az a sok versenyautó!!!!! Bár azthiszem kissebbfajta halloskárosodást szenvedtünk....:-) Na de nem csak autóverseny volt ám ott! Voltak bohócok, mindenféle gyerekműsorok, koncert, ugrálóvár, egy csomó játék mindenütt. Imádtuk!! És idén szerencsére nem is volt olyan nagyon meleg. Délután 6 körül indultunk vissza az Ilihez.....na ez volt a neheze....vagy egy órát álltunk a dugóba.:-S  Este aztán az egész pereputty kiült a teraszra, grilleztünk...szalonnát sütöttünk...beszélgettünk. Nagyon jól éreztem magam. Olyanannyira, hogy éjfélkor fektettek le anyáék:-))

Ahhoz képest hogy ilyen későn feküdtem vasárnap anya már fél nyolckor arra kelt fel hogy én élménybeszámolót tartok az Ilinek:-) Nem könnyű ám engem kifárasztani. Főleg hogy úgy sejtettem hogy ma valami vidámparkos programunk lesz. Hát jól sejtettem!!:-) Egész nap a vidámparka voltunk össze se tudtuk számolni mennyi mindenre ültünk fel! A kedvencem itt még miundig az elvarázsolt kastély. Ide 2-szer is berángattam anyát aki éppenhogy túlélte azt a forgó hordót amin én könnyedén átszaladtam a végén. :-)))

Innen 4-körül indultunk hazafelé de mivel nagyon melegünk volt beugrottunk még egyet fürdeni az Ilihez indulás elött. Este 8 körül értünk Veszprémbe,  a sok élménytől alig lehetett lelőni:-)))).

A képeket holnap anya mellékeli mert már most is igen későre jár.

A bejegyzés trackback címe:

https://danillo.blog.hu/api/trackback/id/tr52557932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása