danesz 2008.06.07. 12:52

Egy mozgalmas nap

Jelentem sikerrel járt a szandivásárlás. Nem volt könnyü menet olyat találni ami nekem is tetszik. Anya majdnem hátast dobott az eladónénivel együtt amikor kiderült hogy csak a 35-ös méret jó rám. Hát igen...nagylábon élek. :-))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vásárlás után még beugrottunk a fodrásznénihez is. Amig a hajamat nyírta addig én cserfesen beszámoltam neki szinte az egész életemről. Elmeséltem hogy suliba megyek szeptembertől, hova fogok járni, hogy járok úszni, karatéra, focira, hogy ki a Lili és az Erik és persze hogy milyen LEGO CITY-s játékaim vannak. Teljesen el voltak ájulva tőlem. :-)) De hát nem vagyok egy visszahúzodó kölyök. :-)) Meg aztán igy hamar el is repült az idő.

Íme az eredmény:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vagány nem?? :-)))

A bejegyzés trackback címe:

https://danillo.blog.hu/api/trackback/id/tr76508120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rajmund 2008.06.08. 10:20:52

Tyű micsoda jóképű kölök!:P
süti beállítások módosítása