Ma anya jött értem értem az oviba és elkeserített hogy ma nem mehetünk strandolni mert lóg az eső lába. Nemmintha egyébként kánikula lett volna, az oviba is bennt ültünk egész nap a csoportban. Szóval morcos hangulatban értem haza, még szerencse hogy alig értünk haza megérkezett Levipapa, akinek el kellett újságolnom hogy milyen szupcsi kis "BLOKKOM" van. :-)))

Még be se fejeztem a beszámolómat megérkezett a Balázs is a Lilivel. Hát kell ennél jobb meglepi? Elvonultunk a szobámba és kártyapartyba fogtunk. Sajnos mivel hétköznap a Lilinek iskola van így nem maradtak sokáig.

Holnap anyával el kell mennem szandit venni. Hajlamos vagyok ugyanis egy szezon alatt 2 szandit is elhordani úgy nő a lábam mint a bolondgomba. Jó kis körút áll elöttünk azt hiszem, de remélem sikerül valami vagányat találni.:-))

A kártyaparty:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Én így "blokkolok":-))   :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://danillo.blog.hu/api/trackback/id/tr49504093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása