danesz 2009.03.16. 13:48

Végre!!!

Örömmel jelentem hogy végre újra blogközelben kerültünk. Pénteken megjött az új gépünk. :-)) Van bőven mit bepótolnunk, de a képes beszámoló ismét elmarad, mert a fényképezőgépünk is beadta az unalmast.

Viszont örömmel jelentem a tegnapi napon betöltöttem 8. életévemet!!

Oltári jó hétvégém volt......szombaton meghívtam az osztálytársaimat szülinapi zsúrra......tegnap pedig egy osztálytársam szülinapi zsúrján voltam. Az egész hétvége egy nagy buli volt....sok-sok ajándékkal. (anyáék most ezt pihenik a munkahelyükön :-D)

 

Egyébként minden rendben velünk, és  igyekszünk képeket is feltölteni végre!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://danillo.blog.hu/api/trackback/id/tr591005407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása