Az ünnepek alatt nagy volt a jövés-menés. Szinte mindannap mentünk valahova, talán egy -két napot töltöttünk itthon egyhuzamba. Azokba a napokban pedig anya bekapcsolni se volt hajlandó a számítógépet, így most pótoljuk a beszámolót. :-)

Dec.24.:
Írtó izgatottan ébredtem és reggeli után rögtön nekiláttam díszíteni a karácsonyfát. Szinte mindent egyedül tettem fel rá,nagyon szép lett!  Kicsit zsúfolt  ugyan (mivel az összes díszt fel kellett tenni rá :-D), de a mienk!!
Mikor végeztem megfürödtem, hajat mostam, csinibe öltöztem és elindultunk a Mari mamához. Hozzá jön először A Jézuska, és itt gyűlünk össze az unokatesóimmal. maminála konyhában várakoztunk izgatottan, hogy megszólaljon a csengő és bemehessünk a nappaliba, ami közben megtelt ajándékokkal. Jöhet a közös éneklés, bontogatás, majd a finom ebésd, amiből alig alig eszünk mi gyerekek. Dehát ki éhes, amikor egy csomó új játékkal játszhatunk????
Amikor aztán már minden játékot felfedeztünk és persze ki is próbáltunk (olyan 4 óra körül), kezdődik a felnőttek noszogatása, hogy menjünk már haza!!!!! Hiszen ha minden jól megy már meg kellett érkeznie otthonra is a Jézuskának.
Irány Haza!!

Mire hazaértünk a karácsonyfa alatt (amit ugye ÉN díszítettem) már ott sorakoztak az ajándékok! Ismét bontogatás, közös játék, majd vacsi. Persze ismét csak egy-egy falat.
Estére teljesen lefáradva, zuhantam az ágyba és kb. fél perc alatt aludtam is.

Dec.25:
Úgyrémlik reggel 6 körül már a karácsonyfa alól halásztam ki az új játékaimat. :-) Délelött a Lajos papámhoz mentünk mert nála is járt a Jézuska és csodaszép forgószéket hozott nekem. Délután pedig a Liliékhez mentünk ahol egészen estig társasoztunk.

Dec.26:
Na ez volt az első kisemozdulunkaházból nap. :-) Egész nap az új legómmal játszottam. Anyáék néha kihivtak ebédelni, meg vacsorázni, és most már ettem is valamit:-).

A szünet további részében is jöttünk mentünk, hol a papához, hol a mamához, hol az Erikékhez. De így vol jó ahogy volt. :-)

 Dec.31:
A szilvesztert itthon töltöttem Anyáékkal. Trombitáltam, vicces műsorokAT néztem a TV-ben, és fennmaradtam éjfélig koccintani. Bár itt már meglehetősen kómás voltam de a világért se hagytam volna ki. :-)

Most pedig megkezdődött a suli, amit már vártam ugyan, de reggel alig bírtam felkelni az ágyból. Már kabátban voltam de még ledöltem a fotelba kicsit! :-))
Vissza kell rázódnom erre a korán fekvős-korán kelős dologra. :-S

 

U.i.: Képek is jönnek hamarosan .....  :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://danillo.blog.hu/api/trackback/id/tr34858373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása