Szörnyű éjszakám volt. Felébredtem elindultam anyáék ágya felé szokás szerint, de éreztem hogy folyik a nózim így bementem a fürdőbe kifújni. Csakhogy nem folyott hanem vérzett. Anya arra ébredt, (és még szerencse hogy felébredt) hogy pityergek, szipogok és öblögetek a fürdőben. Ez persze meglehetősen gyanús volt az éjszaka közepén. Kijött a fürdőbe, ahol addigra csupa vér volt minden. Én meg nem akartam felébseszteni, pedig halálra rémültem a sok vértől. Csak fújtam az orrom és vízzel mosogattam, amitől anya szerint csak egyre jobban vérzett. Na de hál istennek anya egy perc alatt elállította. Mindenesetre nagyon megijedtem. És anya is hogy miért nem szóltam neki, és a lelkemre kötötte hogy ha baj van mindig szóljak rögtön akár alszik akár nem.

Ezután a szörnyű éjszaka után sokkal vidámabb napom volt. Reggel korán levittük az Erzsi mamámat dolgozni a Csopaki strandra. Persze fürdőruhát nem vittünk, hiszen strandolás ma nem volt betervezve, de már reggel olyan jó idő volt hogy anya vett gyorsan egy pótfürdőrucit és be is mentünk fürdeni. Hát nem mondom ez azán hideg volt, de kijönni már alig akartam belőle. :-))

11 körül aztán elindultunk alsóörsre a papához ahol megebédeltünk és összekészítettük a Lili szülinapi ajándékát, merthogy ma volt a köszöntés. A Balázstól egy hörcsögöt kapott ami annyire édes hogy egyből én is beleszerettem.

A Liliéknél aztán össznépi köszöntés volt. Engem is megköszöntöttek névnapom alkalmából, és a papámnak is ma volt a 63. születésnapja.

Miután mindenki hazament a Lilivel kikönyörögtük hogy had aludjak ott náluk így csak holnap megyek haza. Addig is játszunk az új kishörcsöggel aki a Mogyoró nevet kapta.

Ajándékot bontogatok:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Erikkel hülyéskedünk:-)))))  :

A bejegyzés trackback címe:

https://danillo.blog.hu/api/trackback/id/tr47588306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rajmund 2008.07.30. 14:14:34

Csak most csak önönknek:P Meglepi vár rátok a mai bejegyzésünknél. Pussz:)
süti beállítások módosítása