danesz 2008.07.23. 17:07

Mese

Kaptam névnapomra egy kis könyvecskét amit lakattal lehet bezárni. Mindenféle adatokat lehet beirni magamról és a legjobb barátaimról. Már ki is töltettem egy oldalt a Lilivel is.

Van ebbe egy oldal aminak az a címe hogy az alkotás helye. Ide bármit lehet rajzolni irni rgasztani. Na án kitaláltam hogy egy mesét írok ide, de mivel még nem tudok írni így anyának diktáltam. ( persze visszaolvasattam vele hogy tuti azt irja amit mondok) :-))

Hát íme az első mesém:-)  :

Egyszer volt, hol nem volt, volr egyszer egy kis mező, és ott éppen vándorolt egy süni. ( :-)) Egy gyümölcsfát keresett amikor meglátta a nyuszit. A nyuszi répa után kutatott. A süni megtalálta a gyümölcsfát és a hátára is pottyant egy körte. Hirtelen a nyuszi is egy répára talált. (:-)) A nyuszi örömében ugrott egyet., de nem figyelt és ráugrott a süni tüskés hátára. Elkezdtek veszekedni. Sehogy se tudták eldönteni melyikük a hibás. Azt mondta a nyuszi: "Miért jöttél alám, te sündisznó?? Miattad fájnak a lábaim!!!" (:-D)

Erre a süni: "Nem igaz! Te ugrottál rám, és fáj a hátam." Versennyel próbálták eldönteni. És elkezdődött a verseny. "Felkészülni, vigyázz, kész, RAJT!" Végül döntetlen lett.

Így aztán a két barát kibékült egymással!  :-DDD

Vége

 

Szólj hozzá!

Címkék: mese

A bejegyzés trackback címe:

https://danillo.blog.hu/api/trackback/id/tr32582076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása