Hát az az iskolatáska vásárlás nem lesz egyszerű. :-(( Tegnap bejártunk anyával egy csomó helyet de mindegyiken olyan bénák voltak hogy na. Választék mindenhol alig volt. Márpedig egyszer elsős az ember, és elvárom hogy szuper tatyóm legyem. Azért jóljártam mert bemehettem a Mekibe, és kaptam egy szupcsi focis naptárt amire matricákat is lehet ragasztani. Ennek szerintem apa is legalább anyira örülni fog mint én. :-))

Táskát meg nézegetünk az interneten is, mert esélytelennek érezzük hogy találunk veszprémbe. Dobozos félét nem szeretnénk. Szóval várom az ötleteket hol érdemes venni, ahol nagy választék is van.

 Az iskolából kaptunk egy listát miket kell beszerezni a nyáron. Ebből csak az iskolatáskát szeretnénk most megvenni. A többi ráér augusztusba.

A bejegyzés trackback címe:

https://danillo.blog.hu/api/trackback/id/tr53526625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása