danesz 2008.06.08. 18:29

Hétvége

A szombati napom kapkodósan indult. Anyával rohangáltam az iskolájába tanárnénik és bácsik után akikkel valami jegyet kellett beiratni vagy mi? De anya azt mondja nagyon türelmes voltam.:-) Ezek után sikerült is elérnem hogy délután lemenjünk az Erikékhez Csopakra. Imádok ott lenni. Nagy kert, tele játékkal minden. Egész délutután ott voltunk, elmentünk fagyizni, sétálni a strandra, játszóterezni. Fél 8 körül mondták anyáék hgy most aztán már itt az ideje hazaindulni. Ekkor törött el a mécses!!!! Oroszlánkönnyeim csak úgy potyogtak, és Légyszi...légyszi kiáltásokkal könyörögtem had aludjak ott. Így persze simán megadták magukat a szüleim, igy aztán ott is aludtam náluk és a vasárnap nagy részét is ott töltöttem. :-)) Nagyon jókat játszottunk. Bár mivel hárman vagyunk, így többnyire a Gergő elől menekültünk. Anya mérges is sokszor hogy miért nem tudunk hárman játszani.

Mivel Erikék hamar összevesztek hogy kinek a szobájában aludjak így mindhárman ki lettünk paterolva a nappaliba:-))))  : 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://danillo.blog.hu/api/trackback/id/tr87509971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása