danesz 2008.06.03. 20:48

Strandon

Ez a nagy meleg engem is megvisel. Ma az apa jött értem az oviba és kimentünk anya elé a buszmegállóba. Olyan meleg volt hogy már kezdtem kicsit rosszul érezni magam, de aztán jött a nagy hír, hogy lemegyünk apával a strandra. Erre egyből jobb kedvem lett. Hazamentünk anya csinált nekem egy nagy adag tejbepapit ami nagyon ízlett aztán készülődés és irány a strand!!! De az autóban megint nagyon meleg volt és ez olyannyira megviselt hogy az autóba kijött belőlem az egész adag tejbepapi amit benyomtam indulás elött. :-((((( 

A strandon aztán már semmi gond nem volt, főleg hogy összefutottunk az Erikékkel. Na innentől minden bajom elmúlt és irány a vízbe. Nagyon jól éreztük magunkat, de sajnos nem volt túl sok időnk mert kezdett lehülni a levegő így aztán nemsokára haza is indultunk. Amire hazaértünk anya is megjött az angolóráról. (nemhogy velünk strandolt volna :-((  ) Gyors hancúr és irány a fürdőkád. Nem vagyok egy éjjeli pillangó ugyanis reggelente korán kell kellnem amikor megyünk az oviba így aztán 8-kor nekem fürdés van és legkésöbb fél 9 -kor fellövik a pizsit. Mennem is kell aludni mert reggel anya nem tud felkelteni ha egész éjjel blogot írok:-)))

Jó Éjszakát mindenkinek!!!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://danillo.blog.hu/api/trackback/id/tr16502084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása