mesterve 2011.10.26. 11:29

Készülődés


 

Úgy döntöttem idén a fiúk saját készítésű adventi naptárt fognak kapni. Merthogy!!

 Naptár az kell, de én utálom ezeket a 200Ft-os adventi naptárakat, amibe egyrészt csak csoki van, másrészt pedig köze sincs a csokihoz. Aztán vannak a drágább naptárak úgymint Milka stb. Na ezek ugyan finom csokit rejtenek de ez is minden napra egy csoki. És vannak a Lego naptárak amik nagyon tetszenek. Azt hiszem a Dani is imádná őket. DE! Baromi drágák. 6-7-8 ezer Ft darabja. 

Szóval úgy döntöttem hogy saját készítésű naptár lesz. Abba aztán lehet csoki, kis ajándék miegymás.

Azt még nem döntöttem el milyen lesz a végleges naptár de több ötletet is találtam amik tetszenek:

 

 

1.Az egyik ez a kartontölcsérekből álló naptár. Szerintem nagyon szép és nem utolsósorban nem egy nagy ördöngőség elkészíteni.

2. A másik ez a WC papír gurigából készült. Ez is nagyon mututós és nem túl bonyolult.

3. Aztán itt vannak ezek az aranyos kis tasakok, amik borítékból készülnek. Ezekből is szuper naptárat lehet készíteni. 

4. és egy újabb WC papír gurigás ötlet.

És még persze rengetek féla egyszerű de nagyszerű naptár ötletet lehet találni például itt és itt.

Szóval egyenlőre a bőség zavarával küzdök. Még nem döntöttem el milyen is lesz. De azt már elterveztem miket pakolok bele nekik. Kalkulációm szerint 2400-2500 Ft- ból ki fog jönni persze fejenként. Deez még mindig barátságosabb mint a Lego naptár.

Szóval hogy mik is kerülhetnek bele:

És még rengeteg ötletem van. :-)  Ádinak azt hiszem azért könnyebb lesz összepakolni a csomagokat. A Daninak már nehezebb kiválasztani minek is örül ezekből. Annak azért örülök hogy 10 éves kora ellenére minden apróságnak is tud örülni. Szóval nem hiszem gond lesz.

A terv kész a megvalósítás egyenlőre még várat magára. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://danillo.blog.hu/api/trackback/id/tr293330898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása