mesterve 2011.10.26. 10:32

Ismét bölcsi

 Ádám bölcsis jele a Hajó lett.

2 hét alatt  remekül beszokott a bölcsibe. Azt hittem sokkal nehezebb lesz. Az első ottalvásnál, szó nélkül lefeküdt és  is aludt :-OOOO

Hozzáteszem ha nem vagyok ott a mama se tudja lefektetni mert torkaszakadtából üvölt, de a bölcsi az más. Ott mindenki alszik. :-) Ügyesen eszik is ott nincs semmi gond. reggelente még sirdogál amikor otthagyom, de napközben már nem pityereg. Na jó nagy ritkán ha kimennek az udvarra és látja a házunkat akkor elkeseredik, de ennyi belefér azt hiszem.

Node! 2 hét bölcsi után le is betegedett ahogy kell. Elévileg már hétfőn mehetett volna de jobbnak láttam még otthonmaradni vele 2 napot, így csak ma mentünk újra bölcsibe.

Angyalom nem igazán volt képbe reggel hogy hova is megyünk. Szerintem ezalatt az egy hét alatt sikeresen lezárta magába a bölcsitémát, hoigy akkor többet nem megyünk. :-) Reggel amikor bevittem a csoőportba teljesen meg volt lepve. Csak csodálkozva nézett mindenfele. Annyira meglepődött hogy még sírni is elfelejtett amikor elköszöntem tőle. :-O :-)

Szóval kiváncsian várom a délutánt, hogy hogy viselte az egész napos bölit. 

A bejegyzés trackback címe:

https://danillo.blog.hu/api/trackback/id/tr833330776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása